Jual No Ekor xSalah Tapi Beli Plak Salah?!


Leman adalah seorang kaki nombor ekor terkenal dgn kekuatan bmain nombor.die sanggup melakukan ape saje utk mdptkan 'nombor2 cantik'. Satu mlm beliau bjumpe ngan bomoh nombor...

Leman: Tok, boleh tak bagi saya nombor yang akan naik hari minggu ni?
Bomoh: Boleh, tapi ko kene bawakkan aku tali gantung untuk panggil antu..
Leman: Baik tok. Malam esok jugak saya bawak tali gantung tu..

Keesokan harinye Leman pun ke rumah bomoh tu bersame tali gantung..

Leman: Tok, ni tali gantung yang tok pesan semalam..
Bomoh: Bagus... ko tunggu sekejap..

Bomoh pun mulekan jampi serapahnye sambil memegang tali gantung tu.. Tiba-tiba...

Bomoh: Dey tambi, apesal u panggil sama saya?
Leman: Pulak dah,knp bomoh boleh cakap lorat india pulok. Oooo mungkin tali gantung tu meragut nyawa orang india kot?...ok rilek,cool (nada pelahan)
Bomoh: Cepat la tambi...apa u mau?
Leman: Sebenarnya saya nak mintak nombor ekor..sebab saya ni banyak hutang... saya nak setel semua hutang2 saya...
Bomoh: Cheeett, saya sendri gantung diri banyak hutang punye hal, lagi u mau mintak tolong saya untuk bayar hutang ..tarak guna punya orang..

p/s: Jangan taksub dengan nombor ekor, tinggalkan jer.. Hehehe!

2 comments:

cube said...

sharps shooter jom join blogstarz.sambung tulis blog kat sana nak.blog ko interesting. best..skarang ni ramai org melayu persenda agama tanpa menyedarinya. kelebihan blogstarz adalah boleh buat income sambil tulis blog ni.
atleast income yg dpt tu kalau tak guna pun boleh la buat sesuatu yg boleh menyedarkan org kitakan.aku edy. 012 7679 694...no provokasi.

Anonymous said...

tul2

Post a Comment