ISA: Perhimpunan Lembu-Lembu Pakatan Rakyat

PERHIMPUNAN HARAM DI KL MEROSAKKAN NEGARA

Kata nak buat perhimpunan....nak bantah supaya kerajaan hapus ISA. Tapi nampak gayanya bukannya nak buat perhimpunan ...nak bantah ISA tapi nak buat rusuhan sebenarnya. Ini agenda sebenarnya dalang yang merancangnya.

Kan saya dah kata sebelum ni....mereka ni sebenarnya nak merosakkan imej negara. Kononya nak tunjuk pada dunia bahawa kerajaan Malaysia zalim. Jahat betul mereka ni. Yang paling sedihnya....90% orang Melayu.

Kalau ya pun nak bantak ISA buatlah surat memorendum dan jumpa Perdana Menteri dan bincang .....bukanya buat rusuhan. Macam ni punya perangai.....tapi ada juga yang sokong. Sedih.

Dah la tu menyusahkan orang ramai pula. Apa taknya...banyak kedai kena tutup...orang nak cari makan tak boleh...orang nak bekerja tak boleh...lepas tu mengotor bandar lagi. Sedih betul.

Orang macam ni tak layak nak jadi rakyat Malaysia.

7 comments:

Arif Omar said...

mereka ini pengkhianat bangsa dan rela dikudakan oleh sesiapa sahaja. harapkan pagar , pagar makan akar-akar padi

Anonymous said...

kalau lu kena kat batang hidung sendiri..anak beranak lu kena tangkap tanpa bicara..baru lu nak sedar..kah kah kah. orang2 umno yang racist. tahu nak hidup sedap. jadi lembu jgak kena tarik dengan orang sendiri lagi. konon melayu. ptuih.

Arif Omar said...

jahanam dsai ini. dan jahanam kepada bos gmi tu. maaf aku geram sangat dah ni. nak maki sekali lagi . jahanam pada mereka berdua

Sharps Shooters said...

last2 mereka jadi kuda yang mithali.. huahuahua!

Sharps Shooters said...

aku kena isa? ehh? apsal lak? bukannya aku mcm korg yg suka mengucar gacirkan ketenteraman awam dan sanggup jadi pak turut kepada pemimpin yang MEMPERALATKAN korg. kahkahkah!

Sharps Shooters said...

depa mmg jahanam. dn mungkin lebih teruk dari jahanam

konek said...

This is nonsense la. Malaysia is doing nonsense as usual. It is a nonsense country now.

Post a Comment