Belina Shop

Hadi Penakut!


Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat sepakat menolak perbincangan kerajaan perpaduan dengan Umno atau Barisan Nasional, demikian diputuskan dalam suatu mesyuarat petang ini. Ketika diminta mengulas keputusan PAS, DAP dan PKR hari ini untuk menolak cadangan penubuhan kerajaan perpaduan itu, Perdana Menteri berkata, kerajaan BN adalah kukuh dan mampu melaksanakan program pembangunannya. Saya tidak tahu kalau kenyataan berikut bukan dikeluarkan oleh orang munafik, saya tidak tahu apa lagi maknanya:


Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang sendieri menyatakan, dalam isu Kerajaan Perpaduan, Umno telah menjalankan fitnah yang jahat dan dengan itu pihaknya bertegas tidak lagi mahu membincangkan pembentukan kerajaan tersebut. Apa yang diusahakan sebelum ini disalah tafsir oleh kepimpinan Umno-BN untuk memfitnah PAS dan Pakatan Rakyat semata-mata memecahbelahkan hubungan pakatan, katanya.

Sumber: Haprakdaily.


Ini pula adalah kata-kata Cucu Tok Selampit:


1. Barisan Nasional seharusnya melupakan dan tidak bercakap sama sekali tentang isu perpaduan. Perkuatkan parti dan hancurkan Pakatan Haram di dalam PRU13. Baik dari ahli bawahan sehinggalah DS Najib sendiri, selepas ini jangan lagi terhegeh-hegeh untuk berbuat baik dengan ular yang bercabang lidahnya. Jangan jadi pengecut dan hadapi kenyataan. Barisan Nasional adalah parti memerintah dan Barisan Nasional patut kekal memerintah. "Please Act Like One!!"



2. Buat Haji Hadi, simpan telur-telur kamu baik-baik. Lain kali kalau tidak ada telur, jangan bercakap tentang sesuatu isu yang kamu sendiri tidak boleh membuat keputusan. Lagi seorang ulamak, ular dalam semak. Dia yang mencadangkan Kerajaan Perpaduan. Dia yang minta berbincang dengan UMNO. Dia yang tidak ada telur untuk berhadapan dengan Pakatan Haram. Lebih busuk lagi, dia kata UMNO jahat untuk memecahkan Pakatan Haram. Memang ular dalam semak. Lidah bercabang!!!

3. Saya berharap Haji Hadi tidak melupakan sekali kali "Amanat Haji Hadi" yang terkenal itu. Berikut adalah petikan daripada ucapan Haji Hadi Awang di Banggol Peradong, Kuala Terengganu 7 April 1981.

SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN,

PERCAYALAH, KITA MENENTANG UMNO BUKAN KERANA NAMA DIA UMNO!
KITA MENENTANG BARISAN NASIONAL, BUKAN KERANA NAMA DIA BARISAN NASIONAL!
KITA MENENTANG DIA KERANA DIA MENGEKALKAN PERLEMBAGAAN PENJAJAH! MENGEKALKAN PERATURAN KAFIR!
MENGEKALKAN PERATURAN JAHILIYYAH!!
OLEH KERANA ITULAH KITA BERJUANG MELAWAN MEREKA.

PERCAYALAH SAUDARA,
PERJUANGAN KITA ADALAH JIHAD!
UCAPAN KITA ADALAH JIHAD!
DERMA KITA ADALAH JIHAD!
DAN KERANA KITA BERJUANG DENGAN PUAK-PUAK INI, KALAU KITA MATI KERANA BERLAWAN INI, MATI KITA ADALAH MATI SYAHID, MATI KITA ADALAH MATI ISLAM!

KITA TIDAK PAYAH MASUK YAHUDI!
KITA TIDAK PAYAH MASUK KRISTIAN!
KITA TIDAK PAYAH MASUK HINDU!
KITA TIDAK PAYAH MASUK BUDHA!
TETAPI KITA MENJADI KAFIR DENGAN MENGATAKAN POLITIK SUKU AGAMA SUKU!!

Semoga Parti Syaitan dan Parti Gay dapat merealisasikan hasrat kamu untuk menyatukan agama dan politik. Semoga dengan berkawan dengan syaitan dan gay boleh menyebabkan ahli-ahli Pas mati syahid. Tahniah Haji Hadi!

0 comments:

Post a Comment